2010. augusztus 23., hétfő

Sziget 2010 Part 1(Reméljük) + bónusz Rewind

Mivel egyik szarrágó sem hajlandó annyira megerőltetni magát, hogy legalább pár sort bepötyögjön megint írok én mégpedig írok az idei a 2010. évi Sziget fesztiválról.

A -1. nappal kezdtük el Sopival meg Szandival (pár hónapja egy buliban ismerkedtek meg :A:SDA:SD kam...) nagyon szeretik egymást ez abból derült ki, hogy sopi undorító módon nyünyög ilyenkor és annyi nyálat ereget a szájából (mármint nem szó szerint) hogy örülök hogy élek... :D
Na mind1 szóval -1 összegezve, egy üveg vodka, és Kispál és Borz búcsúkoncert, néhány pálinka, 2 lehányt holland, sírás, üvöltve okádni próbálás,buszon tömeg, zöldalma és éjszakai szenvedés.
Meg jó szokás 1 saját vidi :D


Tovább: 0. nap off szartunk rá én elmentem máshova bulizni de megint csak éjszakai ágyban szenvedés lett a vége sajnos...

Elérkeztünk Szerdához a Sziget hivatalos 1. napjához
Szarul voltam nem ittam úgyhogy sokat egyedül nyomtam szóval megyek sorban.

1. Toy Dolls: Csak a végére sikerült sajnos kiérni...


Volt ezután egy Ska-P rendőr gorillával és sok értelmetlen fejhangon spanyol handabandával.
Sajnos videohiányos a cucc... jump!!

Ladies and Gentleman introducing The Hives hatalmas bulival. EVERYBODY SCREAAAM!!



Ezzel az 1. nap véget is ért nagyjából még volt egy lájtos Quimby.

Innen nehezebb lesz mert már faszra sem emlékszem :D :D Háh de úgy kajak :D Talán Boys Noize meg Erol volt említhető meg néhány drogos arc :D Na mind1 úgy döntöttem h maradok inkább a videós cuccoknál :D

Szóval akkor jump! szombat Korda Gyuri és Balázs Klári!! Big up!! nekik D:D:

Mind2 videóban megtalálható Geri és Pusi :D:D


Nagyon nagy bulit csinált a Gyuri és azt mondta h 53. éve énekel de ha ilyen jó marad a közönség nem elképzelhetetlen még 50 év :D
Ezek után még volt egy Soerii és Poolek is :D

Most meg ugrás az utolsó napra ahol még akadt egy eléggé közepes Muse nagyon jó fényekkel de unalmas zenével.


És záráskén ezt Pusinak külön ajánlom egy Hatalmas Major Laser Party sajnos nem a legjobb részt vettem fel de a buli nagyon adta!!


Uccsó Bónusz videó! Nem sziget viszont RRRRREWIIIND!!!! Az eddigi legnagyobb epic video!!



Köszi mindenkinek aki végigböngészte ezt a szottyot!
Ha meg meglátjátok az utcán a többi embert aki "ír" ide dobjátok meg őket valamivel.

na csók puszi meg minden :D

1 megjegyzés:

  1. Nyaralok meg iszom meg golyataborozom es nem vagyokgep.kozelben kedves kolega.

    VálaszTörlés