2010. szeptember 21., kedd

2010@Pécs

Na!
Kicsit el volt úszva, csúszva, ázva mostanában különböző okok és dolgok miatt. Ha itt vagyok Pécsen, akkor azért nem írok, mert az itteni arcokkal mászkálok el időnként hosszabb távra (és még topom sem volt egy darabig), ha meg otthon, akkor meg az ottani arcokkal csúszom szét rendszeresn. Vasárnap meg pakolok és jövök vissza ide Pécsre az albiba.

Ez a hely alapvetően elég szép - kicsit Buda feelingű - meg kedves meg még sok ilyen közhelyet fel tudnék sorolni. Ahol én lakom az egy gettó. Az út baloldalán lakom és az összes rosszarc is ezen az oldalon lakik. Nem igazán jó itthon lenni, de néha ez is megesik. Az a baj, hogy hétről héte, napról napra, óráról órára változik a hangulatom. Ráadásul még az eső is folyton esik. Voltam egy pár egyetemi meg koleszos buliban, de az összesben annyian vannak és olyan trógerzenék szólnak, hogy Pesttel össze sem merem hasonlítani. (Dj Enikő@Pécs \ Dj Palotai@Budapest) [ bömböljön a döbstep] Ennél semmi sem mondd többet. Persze néha el lehet kapni egy két jobb döb meg minimal partit, de mondom ezek nem jók, mert tele van mindeféle jöttmenttel, kicsik a helyek és ocsmányak.

Ahogy kicsöngetnek csütörtökön az uccsó órámról 12:45kor tépek is ki az állomásra és teperek haza az első Ic-vel. Nem jön be nekem ez a vidéki ritmus. Nincs pörgés, nincs metró, nincs éjszakai, nincs itt lófasz se. Azért volt egy pár emlékezetes bebaszás, de ezen kívül semmi több.

Egy alapvetően unalmas helyről nem is akarok többet írni, mert én már most unom ezt a szottyot. Nemsokára jövök pár szottyal még.
Addig is szotty.
P.S. Vegeta robbancs most már te is.

2 megjegyzés:

  1. Kajak még engem baszogatsz? :D Örülök hogy végre unatkoztál eléggé ahhoz, hogy írj :D

    VálaszTörlés
  2. Nem baszogatlak csak megkertelek.

    VálaszTörlés